• Hoe scoort jouw website?

    Doe NU de gratis website scan!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

AutoDealer WordPress plugin

Voor de website van een autodealer is er één onderdeel dat in elk geval perfect moet zijn: het tonen van het occasions aanbod. Je wilt dat bezoekers in één oogopslag kunnen zien welke occasions jij beschikbaar hebt én dat belangrijke informatie over die occasions op een overzichtelijke, heldere manier wordt getoond. Als autodealer is je website immers je online showroom; de ideale manier om aan een groot publiek te laten zien wat jij je klanten te bieden hebt.

Om het voor iedere autodealer mogelijk te maken om occasions op een gemakkelijke manier te tonen en daarbij zelf te kunnen beslissen hoe dat eruit ziet, heeft Best4u een unieke AutoDealer WordPress Plugin ontwikkeld. Deze plugin kan eenvoudig op je website worden geïnstalleerd en biedt jou als autodealer zeeën van mogelijkheden.

Stuur mij een vrijblijvende offerte voor een automotive website

Dit zegt de klant over het traject

“Mijn vorige website voldeed niet meer aan de huidige eisen, vooral op het gebied van de AVG, en dus was het tijd voor een nieuwe website. Ik ging met Best4u in gesprek, lichtte mijn verwachtingen toe en daarna is de website heel snel gerealiseerd. Veel sneller dan ik van tevoren had verwacht! Best4u is heel professioneel omgegaan met het traject en ik ben heel blij met het resultaat. De uitstraling is professioneel en de functionaliteiten werken goed. Ook van de partners waarmee ik samenwerk heb ik stuk voor stuk positieve en enthousiaste reacties ontvangen. Ik zou Best4u dan ook zeker aanraden bij andere bedrijven.”
– Jan van de Kraats, eigenaar Transparant Regres.

SEO Design website

Jan koos voor een SEO Design website. De huisstijl en content van Jan zijn verwerkt in het door hem gekozen design, dat door de designers van Best4u is ontwikkeld. Hij heeft hiermee gekozen voor een complete Google proof website voor een superscherpe prijs, die alles in zich heeft om online te kunnen scoren.

Om de vitale onderdelen van jouw website te kunnen waarborgen voeren we bij Best4u strenge kwaliteitscontroles uit. Dit doen we zowel bij oplevering van de testversie als bij de livegang van de website. Zo zijn wij er zeker van dat alles op gebied van techniek, gebruiksgemak en Google proofness op jouw website klopt wanneer de site de lucht in gaat, én kun jij online een vliegende start maken!

Bij het ontwerpen en het ontwikkelen van een nieuwe website spelen meerdere facetten een rol. Natuurlijk is het per website en per klant verschillend wat de specifieke wensen en eisen zijn, maar in de basis zijn er altijd vier aspecten die – volgens ons – voor elke website tip top in orde moeten zijn. Namelijk:

  • Responsiveness
  • Snelheid (Google PageSpeed)
  • Ontwikkeld volgens de W3C normen
  • Gebruiksvriendelijkheid

Dit zijn dan ook de vier onderdelen die in onze strenge kwaliteitschecks uitvoerig aan bod komen. We leggen je graag uit waarom deze vier onderdelen de hoofdrol spelen en waarop we ons binnen deze facetten richten. Heb je hier vragen over? Dan kun je die altijd stellen via support@best4u.nl.

Responsiveness

Een responsive website; wat is dat ook alweer? We leggen het nog even kort voor je uit: een responsive website schaalt mee met het beeldscherm waarop de website bekeken wordt. De website past zich dus aan het formaat van het scherm aan, of dat nu een mobiele telefoon, een tablet of een laptop is. Zo blijven belangrijke onderdelen van je website zoals de content en buttons te allen tijde perfect leesbaar voor je bezoekers. Een must in deze tijd, gezien het feit dat steeds minder mensen hun desktop gebruiken om te internetten en mobiel internet steeds meer de boventoon voert.

Tijdens de kwaliteitschecks die onze testers uitvoeren wordt de responsiveness van de website op meerdere punten gecheckt. Dat houdt in dat de website getest wordt in verschillende maten, schermen, browsers en (telefoon)merken. Een Apple iPhone heeft namelijk weer een andere device dan een Android telefoon. Daarom is het niet voldoende om alleen te kijken naar of de website responsive is opgebouwd, maar moet er dieper ingegaan worden op deze materie en wordt de responsiveness dus op meerdere punten gecheckt.

Om de responsiveness van je website optimaal te kunnen waarborgen checken we dit twee keer: zowel bij de oplevering van de testversie als bij de livegang van je website.

Snelheid (Google PageSpeed)

Wanneer jij een website door ons laat ontwikkelen, dan doen wij jou de belofte dat je website bij oplevering een Google PageSpeed heeft van 80 of hoger. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat de websites die wij ontwikkelen optimaal zijn ingericht voor Google. Een mooie, goed functionerende website is immers stap één; de stap die daarna komt – gevonden worden – is natuurlijk minstens zo belangrijk om echte doelen te kunnen behalen met je nieuwe website. Een goede Google PageSpeed score draagt daar een belangrijk steentje aan bij.

Tot voor kort was de snelheid van je (mobiele) website nog geen concrete rankingfactor voor Google, maar daar is sinds een aantal maanden verandering in gekomen. Dat betekent dat Google specifiek kijkt naar de snelheid van je website en de resultaten hiervan meeneemt in het bepalen van jouw positie in de zoekresultaten. In ons artikel van een tijdje geleden lees je hier meer over.

Ook voor de PageSpeed van je website geldt weer dat we dit twee keer checken om de snelheid van je website optimaal te kunnen waarborgen: zowel bij de oplevering van de testversie als bij de livegang.

Ontwikkeling volgens de W3C normen

Bij Best4u ontwikkelen wij al onze websites volgens de W3C normen (dit is één van onze merkbeloftes). Dit zijn richtlijnen die zijn opgesteld door het World Wide Web Consortium; een organisatie die standaarden ontwikkelt voor programmeertalen. Het doel van het W3C met deze standaarden is dat de mogelijkheden van het internet volledig benut worden en dat al deze mogelijkheden voor alle computersystemen en gebruikers beschikbaar zijn.

Enkele voordelen van het ontwikkelen volgens de W3C normen zijn dat websites beter vindbaar zijn, een snellere laadtijd hebben en dat ze in elke browser gelijk worden weergegeven. Wij vinden het belangrijk dat al onze websites voldoen aan de normen van het W3C en zorgen er dan ook voor dat we uitvoerig testen of dat inderdaad het geval is, voordat we jouw website aan je opleveren én voordat je website live gaat. Op die manier kunnen we jou als eigenaar van je website én de eindgebruikers – jouw potentiële klanten – optimale voordelen bieden op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. In een eerder artikel hebben we uitgebreider beschreven wat het W3C is en waarom wij deze normen belangrijk vinden.

Gebruiksvriendelijkheid

De belangrijkste vraag als het om de gebruiksvriendelijkheid van een website gaat, is: zit alles logisch in elkaar? Onze testers kijken met een getraind oog naar jouw website en alle bijbehorende aspecten en nemen als het ware plaats op de stoel van de bezoeker. Kloppen alle linkjes, is de manier waarop je door de website klikt logisch en zitten er nog bugs (kleine foutjes) in die de developers misschien over het hoofd hebben gezien?

Daarnaast kijkt de grafisch ontwerper die het ontwerp voor jouw website heeft gemaakt ook altijd of alles design-technisch gezien klopt. Dit gebeurt, samen met de gebruiksvriendelijkheidstest, altijd voordat je de testversie van je website krijgt opgeleverd.

Meer weten over onze kwaliteitschecks en merkbeloftes?

Met dit artikel heb je een klein inkijkje gegeven in onze werkwijze en in de aspecten die wij daarin belangrijk vinden. Het uitvoeren van strenge kwaliteitschecks is een belangrijk onderdeel van ons werk; zo zorgen we er immers voor dat wij onze klanten producten van de hoogste kwaliteit kunnen opleveren zodat zij na livegang maximaal kunnen profiteren van hun nieuwe website. Heb je nog vragen over de kwaliteitschecks die we uitvoeren of wil je andere dingen weten over onze diensten? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen; we helpen je graag verder!

Dit zegt de klant over het traject

“Ik hoef de jongens van Best4u maar één ding te vragen en het wordt direct geregeld,” aldus Lars van Bergen van Haldu Groep. Lars zorgt ervoor dat de website van Haldu Groep naar meerdere talen gedupliceerd wordt en heeft hiervoor nauw contact met Best4u, die de daadwerkelijke ontwikkeling van de duplicaten regelt. “Best4u zet het duplicaat klaar, ik verwerk de teksten erin en heb als het nodig is nog even contact over eventuele technische wijzigingen die ik zelf niet kan doorvoeren. Best4u regelt dat altijd ontzettend snel. De communicatie is goed, de jongens schakelen snel; wat dat betreft heb ik niets dan lof voor Best4u.”

‘SEO Maatwerk uitgebreid’ website met meerdere duplicaten voor verschillende talen

Haldu Groep is een uitzendbureau voor personeel in de bouw en de techniek. Wat zij nodig hebben is een website waarmee een werkzoekende in deze sector gemakkelijk en snel vacatures kan vinden die voor hem of haar aantrekkelijk zijn. Gebruiksgemak, overzicht en een goede informatievoorziening zijn daarbij dus van groot belang. Voor Haldu Groep ontwikkelden wij een website op maat die aan al deze eisen voldoet én zijn wij vervolgens aan de slag gegaan met het ontwikkelen van duplicaten. Dankzij deze duplicaten bereikt Haldu Groep een uitgebreide doelgroep door heel Europa. Zo bestaan er onder andere duplicaten in het Hongaars, Pools, Italiaans, Engels en Roemeens en worden er op dit moment nog steeds nieuwe duplicaten ontwikkeld.

De nieuwste versie van WordPress – WordPress 5.0 – wordt dit jaar nog verwacht en zoals altijd bij een update brengt dat de nodige veranderingen met zich mee. Zo zal deze nieuwe versie de Gutenberg-editor bevatten die voor veel gebruiksgemak moet gaan zorgen. In dit artikel lees je in een notendop wat je van WordPress 5.0, en in het bijzonder de Gutenberg editor, kunt verwachten.

Minder chaos en nóg meer overzicht – dat is wat er verwacht wordt van de nieuwste WordPress versie. Met de introductie van de Gutenberg-editor, waar al veel over geschreven is, wordt namelijk afscheid genomen van de huidige editor waarmee je je pagina’s, berichten en eventuele producten voorziet van content. De huidige editor zoals we die nu nog gebruiken gaat uit van één grote bladzijde, een beetje zoals een Microsoft Word-document. Er bestaan al wel allerlei mogelijkheden om je content in een soort blokkenvorm te beheren en aan te passen. Ook ons framework bevat een handige pagebuilder waarmee het aanpassen van content een kwestie is van het verslepen van blokken.

Waarom is een Gutenberg-editor dan nog nodig, denk je nu misschien? De block-based editors die nu al gebruikt worden zijn veelal gemaakt op basis van plugins of zelfgebouwde editors, zoals bij ons framework ook het geval is. Dat betekent dat al deze editors verschillen van elkaar; er is geen algemene block-based editor waar iedereen mee kan werken. En daarin maakt de Gutenberg-editor dus het verschil: doordat deze editor door de gehele WordPress community gebruikt en onderhouden wordt zal de kwaliteit van en het overzicht in de editor snel toenemen.

Hoe ziet dat er dan uit?

Dit is hoe de huidige standaard editor van WordPress eruit ziet:

WordPress 5.0 met Gutenberg editor: wat kunnen we verwachten?

En dit is een voorbeeld van de Gutenberg-editor:

WordPress 5.0 met Gutenberg editor: wat kunnen we verwachten?

Voordelen van de Gutenberg-editor:

  • Je houdt meer tijd over voor het schrijven van teksten omdat het bewerken van pagina’s en berichten een stuk eenvoudiger wordt;
  • Er zijn geen eventuele shortcodes meer zichtbaar in de editor;
  • ‘Rare pagina’s’ na het kopiëren van teksten vanuit Word of Google Docs zijn verleden tijd;
  • Het aanpassen van de achtergrond van contentblokken is erg gemakkelijk;
  • Het toevoegen van content is gemakkelijker omdat de content is opgebouwd vanuit blokelementen;
  • Er zijn meer mogelijkheden voor het embedden van verschillende (social) media zoals Twitter, Instagram, Screencast etc.;
  • Dankzij de tekstkolommen kun je je teksten in twee, drie of vier kolommen plaatsen;
  • En er valt nog veel meer te ontdekken!

En wat zegt onze WordPress projectleider Dennis over deze nieuwe update? “Het gebruik van de nieuwe editor zou eenvoudiger moeten zijn voor de gebruiker. Natuurlijk zijn – zoals bij elke vernieuwing – ook over Gutenberg de meningen verdeeld. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je door de vele nieuwe opties door de bomen het bos niet meer ziet. Vooral voor onervaren gebruikers zou de Gutenberg editor averechts kunnen werken. Anderzijds bestaan er online talloze tutorials en tips en zit onze supportafdeling natuurlijk klaar om al je vragen over de (nieuwe) editor van WordPress te beantwoorden. Ik persoonlijk kijk dan ook erg uit naar de release van Gutenberg.”

Yes, je nieuwe website is klaar voor gebruik! Na het ontwerpen, ontwikkelen en finetunen van je website kan ‘ie de lucht in en dat betekent dat jij, als eigenaar van deze gloednieuwe website, volledig je eigen content kunt beheren. De mogelijkheden binnen WordPress zijn echter eindeloos, dus waar moet je beginnen?

Gelukkig is daar Niek: onze front-end developer die onze klanten op weg helpt met hun nieuwe website. Regelmatig houdt hij een online seminar waarin hij live de basics van WordPress uitlegt die voor jou van belang zijn. “En, ook handig om te weten: tijdens het webinar kun je direct je vragen aan me stellen via de livechat,” aldus Niek.

“Veel mensen hebben wel een idee van wat WordPress is, maar ik merk dat dat idee vaak niet meer strookt met de werkelijkheid. WordPress is al jaren véél meer dan een blogsysteem alleen en dat brengt natuurlijk heel veel mogelijkheden en kansen met zich mee. Het is wel zo fijn om dan te weten waar je moet beginnen,” aldus Niek. En daar is een webinar dus een uitstekend middel voor.

Wat houdt het webinar in?

Tijdens het webinar wordt er dus specifiek ingegaan op de basis van WordPress: hoe maak je een nieuwe pagina aan, hoe maak je een blog aan, hoe vul je je pagina’s met tekst en afbeeldingen en hoe voeg je een pagina toe aan het menu? Om deze handelingen visueel te maken behandelt Niek tijdens het webinar een pas opgeleverde website, waarin hij stap voor stap uitlegt en laat zien wat de mogelijkheden zijn.

Het framework waarin alle websites van Best4u worden ontwikkeld maakt die handelingen een stuk gemakkelijker. Niek: “Binnen dat framework wordt gebruik gemaakt van een pagebuilder, die het aanpassen van je website heel visueel maakt. Je sleept tekstblokken en afbeeldingen letterlijk naar de plekken waar je ze wilt hebben, laat ze daar ‘vallen’ en kunt dan heel gemakkelijk teksten en foto’s aanpassen, waarvan je het resultaat direct kunt bekijken.”

Ondanks het grote gebruiksgemak merken we bij Best4u dat er, zeker wanneer een website net is opgeleverd, veel behoefte is aan een laagdrempelige introductie in WordPress. En die krijg je dus tijdens het webinar. Ook wordt er ingegaan op belangrijke plugins zoals Gravity Forms en SEO Yoast én krijg je meer uitleg over het werken met templates. Ten slotte kun je, zoals Niek al aangaf, al je vragen tijdens het webinar stellen via een livechat.

Ook interesse in een webinar?

Wanneer je klant bent bij Best4u dan krijg je bij oplevering van je nieuwe website een uitnodiging om je in te schrijven voor het webinar. Maar ook als je al een tijdje een website hebt kun je natuurlijk behoefte hebben aan een live-introductie in WordPress. In dat geval kun je je inschrijven via deze link. Het volgende webinar zal plaatsvinden op donderdag 22 november om 14:00 uur.

Als trouwe WordPress gebruikers kunnen we het bij Best4u niet vaak genoeg zeggen: net als wij is óók Google gek op dit content management systeem. Niet voor niets wordt WordPress wereldwijd het meest gebruikt voor website-ontwikkeling. Maar waarop is die goede relatie tussen de zoekmachine en het CMS eigenlijk gebaseerd? In dit artikel lichten we die vraag toe aan de hand van drie belangrijke redenen.

1. Het belang van content

Van origine is WordPress een platform voor bloggers. En bloggen betekent véél nieuwe (en unieke) content produceren. Inmiddels is WordPress natuurlijk veel meer dan alleen een bloggers platform, maar dat neemt niet weg dat veruit de meeste bloggers nog steeds kiezen voor een website in WordPress. Het is in WordPress nu eenmaal enorm eenvoudig om een nieuw artikel/blog toe te voegen en deze op een mooie manier op je website te presenteren. Dat maakt het ook voor ondernemers gemakkelijk om content toe te voegen en nieuwtjes te publiceren op hun websites. En omdat het zo makkelijk is om een blog te plaatsen gebeurt dat regelmatig.

Nu is dat natuurlijk een belangrijke reden voor Google om WordPress websites te waarderen. Want nieuwe en unieke content is voer voor Google. Het algoritme van de zoekmachine geeft voorrang aan nieuwe content zodat bezoekers altijd de meest up-to-date informatie te zien krijgen.

2. WordPress is SEO-vriendelijk

Het plugin-aanbod van WordPress is enorm en daarmee zijn ook de mogelijkheden voor SEO-optimalisatie van je WP website zeer uitgebreid. De bekendste en meest populaire plugin voor SEO is SEO Yoast, waarmee je je content eenvoudig op de juiste manier kunt structureren. Ook kun je aangeven wat belangrijke zoekwoorden zijn waarmee je gevonden wilt worden door je publiek en is het mogelijk om meta descriptions, slugs en titels te verrijken met die zoekwoorden.

Hoe beter je content geoptimaliseerd is, hoe blijer Google daarvan wordt en dat is weer terug te zien in de zoekresultaten.

3. Responsive websites

De derde reden voor de goede relatie tussen Google en WordPress is het feit dat (de meeste, in elk geval nieuwe) WordPress websites responsive en dus mobielvriendelijk zijn. Dat houdt in dat het design van de website meeschaalt met het scherm waarop de website bekeken wordt. Voor Google is een responsive design van groot belang. De zoekmachine geeft mobielvriendelijke websites sinds een tijdje zelfs voorrang in de zoekresultaten. WordPress is erop ingesteld om de mobiele bezoeker aan te spreken, dus websites kunnen op elk scherm moeiteloos bekeken en gebruikt worden.

Ook interesse in een WordPress website?

De mogelijkheden die WordPress ons biedt zijn dus eindeloos. Niet voor niets werken wij bij Best4u al jaren trouw met dit populaire CMS. Bekijk gerust eens de mogelijkheden van een SEO Design website, een SEO MKB Maatwerk website of een Custom MKB+ website en vraag onze adviseurs om meer informatie.

Je bent ondernemer in het MKB segment en je wilt een nieuwe website. Eén van de eerste dingen waarover je dan gaat nadenken is: hoe moet mijn website eruit komen te zien? Ga je voor een strak, eenvoudig, zakelijk, creatief of dynamisch design? Wil je verrassen of juist in de lijn der verwachting blijven?

Nu is het natuurlijk enorm afhankelijk van de branche waarin je werkzaam bent – én je eigen smaak – wat voor jou het beste design is. Maar er zijn wel een paar elementen die voor iedere MKB’er van belang zijn om op te letten bij het ‘uitkiezen’ van een nieuw design. In dit artikel lichten we ze aan je toe. Heb je naderhand nog vragen over het (laten) ontwikkelen van een nieuwe website? Neem dan gerust contact op met één van onze adviseurs.

Focus op inhoudelijke content

Laten we beginnen met één van de belangrijkste tips: verplaats je in je bezoeker. Denk je eens in waarom hij of zij op jouw website terecht komt. In 9 van de 10 gevallen zal dit te maken hebben met een probleem waar hij of zij mee kampt, en in de zoektocht naar een oplossing springt jouw website in het oog. Met andere woorden: jouw dienst of product is datgene waarmee het probleem van je websitebezoeker wel eens opgelost zou kunnen worden. En dat is wat je als MKB ondernemer wilt, natuurlijk.

Nu je hierbij stilstaat kun je je goed voorstellen dat die websitebezoeker op zoek is naar relevante inhoud. Hij of zij wil weten wat jij voor hem of haar kunt doen en waarmee jij dat probleem kunt oplossen. De bezoeker denkt praktisch en wil snel weten waar ‘ie aan toe is. Daarom is het zo belangrijk om te focussen op de inhoudelijke content op je website.

Een veelgemaakte fout is namelijk dat MKB ondernemers zich teveel richten op de look & feel van de website. Natuurlijk is het belangrijk dat je de juiste sfeer uitstraalt en dat de website er goed uitziet. Het oog wil immers ook wat. Maar de ‘verpakking’ moet de inhoud niet overschaduwen. Niet voor niets schreven we eerder al een artikel over content als ondergeschoven kindje bij de ontwikkeling van een website.

Kortom: het gaat om de juiste balans tussen inhoudelijke content en een mooie uitstraling. Het is dan ook belangrijk om al in de ontwerpfase van je website goed na te denken over de manier waarop je je inhoudelijke content naar voren wilt brengen. Een ervaren webdesigner weet hier alles vanaf en kan je goed adviseren als het om de juiste mix van content en design gaat.

Responsive design

Inmiddels mogen we er wel vanuit gaan dat iedere website-eigenaar op de hoogte is van het belang van een responsive design. Toch vinden we dat een responsive design absoluut een plekje in dit artikel verdient. Het komt namelijk nog regelmatig voor dat – voornamelijk MKB’ers en ZZP’ers – een website hebben die niet responsive is. En dat betekent dus dat je website alleen gemaakt is voor desktop. Iemand die je website bekijkt op een mobiel of tablet zal dan ook niet blij worden van wat ‘ie te zien krijgt: de website schaalt niet mee en dus is het (als je bezoeker daar al de moeite voor neemt) in- en uitzoomen geblazen. En dat kan anno 2018/2019 écht niet meer.

Niet alleen voor je bezoekers is een responsive design van belang; óók Google hecht waarde aan de mobielvriendelijkheid van je website. Met de mobile first index van de zoekmachine wordt namelijk eerst de content op je mobiele website geïndexeerd en daarna pas de content op je desktop versie. Als jouw website niet mobielvriendelijk is zal deze slechter geïndexeerd worden door Google en dus lager eindigen in de resultaten van de zoekmachine.

Reden genoeg om voor een responsive design te gaan. Gelukkig wordt praktisch elke website die tegenwoordig ontwikkeld wordt, responsive gemaakt, maar het kan nooit kwaad om hier zelf extra alert op te zijn.

Voldoende conversiemogelijkheden

Heb je goed nagedacht over de inhoudelijke content die je wilt plaatsen in combinatie met een aantrekkelijke uitstraling van je website? Vergeet dan ook de conversiemogelijkheden niet. Ook hierbij is het van belang om je te verplaatsen in de bezoeker. Schrijf jij op een bepaalde plek op je website dat het mogelijk is om een gratis adviesgesprek aan te vragen, plaats er dan direct een button bij waarmee de bezoeker zo’n gesprek in één klik kan aanvragen. Hetzelfde geldt voor het downloaden van whitepapers/E-books/folders of andere content die je je bezoeker wilt aanbieden. Het gaat erom dat hij of zij niet hoeft te zoeken naar een manier om met jou in contact te komen; jouw website moet die mogelijkheden op een presenteerblaadje aanbieden.

Ga altijd uit van het feit dat jouw bezoekers per definitie ‘lui’ zijn. Zij zijn met één klik op het kruisje weer verdwenen van je website en dat is wel het laatste wat je wilt. Daarom moet je hem of haar continu op de juiste manier triggeren om te blijven hangen. Natuurlijk gaat het hier om de juiste balans: teveel schreeuwerige buttons en pop-ups werken averechts. Maar denk goed na over de route waarvan jij wilt dat je bezoekers ‘m afleggen. Via strategisch geplaatste buttons en formulieren kun je namelijk een heel eind komen.

Webdesigners zijn hier uiteraard (over het algemeen) van op de hoogte, maar het beste is om de expertise van de technische webdesigner te combineren met die van de resultaatgerichte online marketeer.

Hulp nodig?

Kun je wel wat advies gebruiken op webdesign gebied en ben je benieuwd naar de beste mogelijkheden voor jouw branche? Neem dan gerust eens contact op met één van de adviseurs van Best4u. Zij adviseren dagelijks de meest uiteenlopende ondernemers en nemen graag de tijd om bij je langs te komen voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Direct contact opnemen

 

Het website traject

Het ontwikkelen van de website van Hotel de Vischpoorte was een interessant proces. Er wordt in de website o.a. gebruik gemaakt van verschillende talen en er was een koppeling nodig met een extern boekingssysteem, zodat het hotel de online boekingen van klanten realtime kan bijhouden. Deze zaken brachten de nodige uitdagingen met zich mee, maar uiteindelijk is er een prachtig eindresultaat gerealiseerd.

SEO MKB maatwerk website

Hotel de Vischpoorte koos voor een SEO MKB Maatwerk website. De website is compleet op maat ontworpen binnen de mogelijkheden van ons unieke WordPress framework. De klant heeft hiermee gekozen voor de ideale combinatie van persoonlijke wensen op technisch en design gebied en onze kennis van WordPress. Én natuurlijk voor een ideale basis wat Google indexatie betreft.

Design website 6

Design 6 bevat verschillende manieren van vormgeving die samen een speels, maar toch strak geheel vormen. Bij dit design staat het logo prominent in het midden en is er veel ruimte voor beeldgebruik. Veelzijdig en toch overzichtelijk.

Offerte aanvragen

Een vrijblijvende offerte? Laat je gegevens achter en word binnen één uur door ons benaderd.

Wat maakt ons Best4u?

8.6
als beoordeling
13
jaar ervaring
3200
+ klanten
80
medewerkers