Benieuwd hoe gebruiksvriendelijk jouw website is?
Doe de gratis website scan en kom erachter!
Slider

Kenniscentrum

Waarom ieder bedrijf met persona’s zou moeten werken

Geplaatst op: 31 juli 2018 door: Best4u

Waarschijnlijk weet je als ondernemer als geen ander hoe belangrijk het is om je doelgroep goed in kaart te brengen. Wanneer je je doelgroep in het oog hebt, wordt het een stuk makkelijker om je ondernemingsstrategie op je doelgroep aan te passen. Je weet immers wie je klanten zijn en wat hen drijft. Of toch

Lees meer »

Best4u Internet Marketing bekroond tot FD Gazelle

Geplaatst op: 18 oktober 2017 door: Best4u

Best4u Internet Marketing heeft de titel van FD Gazelle te pakken! Daarmee behoort het Zutphense online marketingbureau tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland; een eervolle prijs die jaarlijks wordt uitgereikt door het Financieele Dagblad. De enorme groei van de afgelopen jaren heeft geresulteerd in het opstarten van een extra zijtak van Best4u Internet Marketing, genaamd

Lees meer »

contenttips

De allesbepalende eerste indruk

Geplaatst op: 14 oktober 2016 door: Eline

Deel 5 van een vijfdelige serie. Wat doe jij zodra je op een webpagina belandt? Waarschijnlijk begin je niet keurig bovenaan met lezen, maar laat je je ogen eerst over de content glijden. Je scant titels, alinea’s en beelden om op basis daarvan te beoordelen of het wel de moeite waard is om de tekst

Lees meer »

SEO & de waarde van feedback

Geplaatst op: 7 oktober 2016 door: Eline

Deel 4 van een vijfdelige serie. Zie jij samenhang tussen de twee elementen in de kop van dit artikel? Op het eerste gezicht waarschijnlijk niet. Toch is er overlapping, maar daarover straks meer. SEO staat voor Search Engine Optimization: de activiteiten die worden ingezet om een webpagina beter te laten scoren in zoekmachines zoals Google.

Lees meer »

Je content in het juiste jasje

Geplaatst op: 30 september 2016 door: Eline

Deel 3 van een vijfdelige serie. De leestijd van dit artikel is 3 minuten. Wat denk jij bij het zien van deze informatie? Vind je het lang of juist kort? Stimuleert het je te gaan lezen? Haak je af? Deze simpele indicatie die aangeeft hoelang je er gemiddeld over zal doen om het artikel te

Lees meer »

‘Welkom op mijn website’? Liever niet…

Geplaatst op: 23 september 2016 door: Eline

Deel 2 van een vijfdelige serie Vorige week, in deel 1 van deze serie, zetten we de eerste stappen richting aantrekkelijke content voor jouw publiek. We bepaalden de doelgroep en vormden de tone of voice. Nu is het tijd om onze content onderscheidend te maken. Maar hoe word je origineel als iederéén dat wil worden?

Lees meer »

Wie zijn jouw klanten en wat willen zij lezen?

Geplaatst op: 15 september 2016 door: Eline

Deel 1 van een vijfdelige serie Content: onmisbaar, maar aanwezig in overvloed. Tenzij je het taalgevoel en de schrijfvaardigheden van een bestsellerauteur hebt, zullen de meeste van je gecreëerde teksten verdrinken in de waterval van informatie die dagelijks op de consument afstroomt. Nu wilde je wellicht net beginnen met het schrijven van webteksten en zakt

Lees meer »

Het ondergeschoven kindje dat Content heet

Geplaatst op: 11 maart 2016 door: Eline

Bij het ontwikkelen van een nieuwe website ligt de focus van de klant meestal op twee onderdelen: het design en de technische mogelijkheden. De website moet een aantrekkelijk, uniek en uitnodigend uiterlijk hebben en de functies moeten naar behoren werken.Minstens zo belangrijk en toch vaak vergeten, is de content. En dat terwijl pakkende en onderscheidende

Lees meer »

SSL certificaat wekt vertrouwen

Geplaatst op: 8 maart 2016 door: Anouk

Een SSL certificaat wekt vertrouwen met als gevolg: een betere conversie. Als website of webshop eigenaar ben je verplicht persoonsgegevens te beveiligen (Wbp). Een SSL is om die reden een noodzaak. Echter brengt een SSL certificaat veel meer voordelen met zich mee. Ben je nog niet bekend met een SSL certificaat en het belang hiervan? Lees

Lees meer »

Overtuig jouw bezoekers!

Geplaatst op: 22 juli 2015 door: Anouk

Met de juiste aanpak kan een website van bezoekers nieuwe klanten maken. Er zijn veel manieren waarmee je jouw websitebezoekers positief kunt beïnvloeden binnen hun aankoopproces. Enkele manieren zijn hieronder beschreven en makkelijk toepasbaar binnen zowel webshops al websites. Elke ondernemer en marketeer kan van deze basisprincipes profijt hebben. Benieuwd hoe jouw website leads kan genereren?

Lees meer »