Magento of WooCommerce: welk platform kies jij?

Bel nu naar 0575 512 125 0575 - 51 21 25

magento of woocommerce

Magento of WooCommerce: welk platform kies jij?

Geplaatst op: 12 januari 2017 door: Emmo

Magento behoort al jaren tot de bekendste platformen voor webshops. Sinds enkele jaren heeft het platform er echter een geduchte tegenstander bijgekregen: WooCommerce. Deze plugin van WordPress wint steeds meer terrein, vooral onder kleinere, startende webshops. Ga jij voor Magento of WooCommerce? Hoe maak je de juiste keuze? WooCommerce heeft zijn grote populariteit te danken

Lees meer »

WordPress website laten maken

Geplaatst op: 5 januari 2017 door: Best4u

Was het bijhouden van een goede website een paar jaar geleden nog enkel voorbehouden aan programmeurs; vandaag de dag kun je het zonder al te veel inhoudelijke kennis aardig ver schoppen. Een eigen blog of website bijhouden is dankzij content management systemen als WordPress ook voor de leek mogelijk. Met WordPress zet je je website

Lees meer »

Betere resultaten dankzij een online concurrentieanalyse

Geplaatst op: 23 december 2016 door: Steven

“Hoe komt het dat Jansen B.V. (fictieve bedrijfsnaam) boven mij staat in de zoekresultaten?” Het is een veelgestelde vraag in de eerste gesprekken die ik als online strateeg met klanten heb: waarom doet de concurrent het beter? Dit kan met veel factoren te maken hebben. Zo kan het zijn dat de concurrent bijvoorbeeld:   een

Lees meer »

ontwerp van een website beoordelen

Hoe beoordeel je het ontwerp van een website?

Geplaatst op: 15 december 2016 door: Edwin

Het is zover, je krijgt een nieuwe website! Je huidige website is toe aan vernieuwing of wellicht heb je nog nooit een website gehad. Wat de reden ook is, jouw onderneming gaat binnenkort gepresenteerd worden middels een mooi online product. Het ontwerp van een website beoordelen is een belangrijke stap die goed moet worden gezet

Lees meer »

social media blunders

Social media blunders: weet wat je doet…

Geplaatst op: 9 december 2016 door: Koen

Een BN’ner maakt een onsmakelijke grap op social media en moet zijn excuses aanbieden, een bedrijf reageert verkeerd op een klacht of een organisatie gebruikt social media voor een volledig misplaatste campagne… Regelmatig komen er dergelijke berichten van social media blunders voorbij in het nieuws. Social media is hier erg gevoelig voor; ga je eenmaal

Lees meer »

Hoe brengt interne linkbuilding je hoger in Google?

Geplaatst op: 1 december 2016 door: Tom

Linkbuilding is één van de krachtigste wapens van internetmarketeers om websites hoger in Google te krijgen. Naast externe linkbuilding, waarbij er voor kwalitatief goede links naar de website wordt gezorgd, is ook de interne linkstructuur van een website erg belangrijk. Het verbeteren van deze interne linkstructuur wordt ook wel interne linkbuilding genoemd. In dit artikel

Lees meer »

contenttips

De allesbepalende eerste indruk

Geplaatst op: 14 oktober 2016 door: Eline

Deel 5 van een vijfdelige serie. Wat doe jij zodra je op een webpagina belandt? Waarschijnlijk begin je niet keurig bovenaan met lezen, maar laat je je ogen eerst over de content glijden. Je scant titels, alinea’s en beelden om op basis daarvan te beoordelen of het wel de moeite waard is om de tekst

Lees meer »

SEO & de waarde van feedback

Geplaatst op: 7 oktober 2016 door: Eline

Deel 4 van een vijfdelige serie. Zie jij samenhang tussen de twee elementen in de kop van dit artikel? Op het eerste gezicht waarschijnlijk niet. Toch is er overlapping, maar daarover straks meer. SEO staat voor Search Engine Optimization: de activiteiten die worden ingezet om een webpagina beter te laten scoren in zoekmachines zoals Google.

Lees meer »

Je content in het juiste jasje

Geplaatst op: 30 september 2016 door: Eline

Deel 3 van een vijfdelige serie. De leestijd van dit artikel is 3 minuten. Wat denk jij bij het zien van deze informatie? Vind je het lang of juist kort? Stimuleert het je te gaan lezen? Haak je af? Deze simpele indicatie die aangeeft hoelang je er gemiddeld over zal doen om het artikel te

Lees meer »

‘Welkom op mijn website’? Liever niet…

Geplaatst op: 23 september 2016 door: Eline

Deel 2 van een vijfdelige serie Vorige week, in deel 1 van deze serie, zetten we de eerste stappen richting aantrekkelijke content voor jouw publiek. We bepaalden de doelgroep en vormden de tone of voice. Nu is het tijd om onze content onderscheidend te maken. Maar hoe word je origineel als iederéén dat wil worden?

Lees meer »