De Internationale Twitter Awards
Voor de eerste keer organiseert Twitter de internationale Twitter Awards. Heb je als adverteerder het afgelopen jaar een innoverende campagne opgezet? Of gebruik je Twitter om te communiceren met jouw klanten? Dan kun je jouw campagne opgeven voor de Twitter Awards.
Het doel van de Twitter Awards is om adverteerders wereldwijd in de schijnwerpers te zetten. Daarnaast kan het voor jou als Social Media marketeer een bron van inspiratie zijn. Om in aanmerking te komen voor deelname moeten de campagnes tussen 1 augustus 2015 en 27 juli 2016 vallen. De algemene voorwaarden kun je vinden via deze link.
De jury zal bestaan uit internationale experts. Per categorie zijn er verschillende prijzen te winnen. Dit zal bestaan uit een gouden, twee zilveren en drie bronzen prijzen. Als je een winnaar bent krijg je een Award en op de volgende website een erkenning:
Hieronder de verschillende soorten categorieën aangegeven:
Je kunt je nog tot 23 september opgeven. Vervolgens beoordeeld de jury het van 29 september tot 1 november. Op 10 november zullen de winnaars virtueel bekend worden gemaakt op https://twitter.com/TwitterAds. Deelname is kosteloos. Je kunt je hier aanmelden.