Dutch Media Week

Join inspiration

case-hero-dmw

Dit zegt de klant over het project

Onze samenwerking met Best4u stelt ons in staat om met beperkt budget en snel Dutch Media week de online presence te geven die past bij deze event week.

We hebben nu voor 2 edities samen gebouwd aan de site. In 2019 vond het event nog vooral fysiek plaats en was de site vooral promotie vehikel en programmaboekje. In de herfst van 2020 zag de wereld er anders uit en hebben we de site omgebouwd tot de plek waar bezoekers een week lang tientallen events virtueel konden bezoeken. Een groot project waarin we de samenwerking aangingen met een bouwer van een virtual venue en een specialist voor de streaming van live video. Waarbij Best4u tot het uiterste is gegaan om dit snel en op een zo goed mogelijke manier te integreren in de website. Bezoekers kregen eenvoudig te zien welke events wanneer 'live' waren, deze online zalen waren drempelloos te bezoeken en ze konden van het ene programmaonderdeel naar het andere hoppen.

Project doorlooptijd

Ook dit project kende een super snelle doorlooptijd. Vanaf akkoord van de offerte is er razendsnel contact opgenomen met de klant om het project direct te kunnen starten en te zorgen dat het snel opgeleverd kon worden.

Offerte akkoord

30 juni 2020

Intake

2 juli 2020

Starten ontwerpen

7 juli 2020

Start technische realisatie

16 juli 2020

Oplevering website

24 juli 2020

Beoordeling van de klant

Onze samenwerking met Best4u stelt ons in staat om met beperkt budget en snel Dutch Media week de online presence te geven die past bij deze event week.

Dutch Media Week 1

Pim Hutjens Product owner bij het Instituut voor Beeld en Geluid