Benieuwd hoe gebruiksvriendelijk jouw website is?
Doe de gratis website scan en kom erachter!
Slider

Kenniscentrum

Zelf aan de slag met internet marketing? 5 handige tips!

Geplaatst op: 18 december 2017 door: Eline

Wie een website, webshop of app heeft, wil natuurlijk dat eigen producten of diensten zo goed mogelijk gevonden worden in zoekmachines zoals Google. Een internet marketing campagne helpt hier absoluut bij en dat kun je goed uitbesteden, maar dat betekent niet dat je zelf stil hoeft te zitten. Wil jij graag weten hoe je zelf

Lees meer »

Best4u Internet Marketing bekroond tot FD Gazelle

Geplaatst op: 18 oktober 2017 door: Best4u

Best4u Internet Marketing heeft de titel van FD Gazelle te pakken! Daarmee behoort het Zutphense online marketingbureau tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland; een eervolle prijs die jaarlijks wordt uitgereikt door het Financieele Dagblad. De enorme groei van de afgelopen jaren heeft geresulteerd in het opstarten van een extra zijtak van Best4u Internet Marketing, genaamd

Lees meer »

SEO trends in 2017

Geplaatst op: 7 februari 2017 door: Yael

Dat het algoritme van Google continu verandert weten we. Dat dit algoritme een ondoorgrondelijk geheim is weten we ook. Maar gelukkig zijn er ook punten waar we wél invloed op kunnen uitoefenen. Ik zet de belangrijkste SEO trends voor 2017 op een rijtje, zodat je met de juiste updates de ranking van je website positief

Lees meer »

contenttips

De allesbepalende eerste indruk

Geplaatst op: 14 oktober 2016 door: Eline

Deel 5 van een vijfdelige serie. Wat doe jij zodra je op een webpagina belandt? Waarschijnlijk begin je niet keurig bovenaan met lezen, maar laat je je ogen eerst over de content glijden. Je scant titels, alinea’s en beelden om op basis daarvan te beoordelen of het wel de moeite waard is om de tekst

Lees meer »

SEO & de waarde van feedback

Geplaatst op: 7 oktober 2016 door: Eline

Deel 4 van een vijfdelige serie. Zie jij samenhang tussen de twee elementen in de kop van dit artikel? Op het eerste gezicht waarschijnlijk niet. Toch is er overlapping, maar daarover straks meer. SEO staat voor Search Engine Optimization: de activiteiten die worden ingezet om een webpagina beter te laten scoren in zoekmachines zoals Google.

Lees meer »

google-logo

Wat zijn Featured Snippets?

Geplaatst op: 5 september 2016 door: Best4u

Gelijk antwoord krijgen op je vraag in Google zonder door de zoekresultaten te moeten filteren? Dat is nu mogelijk! Google begrijpt je vragen en zal het antwoord dan ook direct bovenaan de zoekresultaten laten zien. Deze stukjes worden ook wel Featured Snippets ( Uitgelichte fragmenten ) genoemd. Het is een normaal organisch zoekresultaat, maar wel

Lees meer »

Het ondergeschoven kindje dat Content heet

Geplaatst op: 11 maart 2016 door: Eline

Bij het ontwikkelen van een nieuwe website ligt de focus van de klant meestal op twee onderdelen: het design en de technische mogelijkheden. De website moet een aantrekkelijk, uniek en uitnodigend uiterlijk hebben en de functies moeten naar behoren werken.Minstens zo belangrijk en toch vaak vergeten, is de content. En dat terwijl pakkende en onderscheidende

Lees meer »

SSL certificaat wekt vertrouwen

Geplaatst op: 8 maart 2016 door: Anouk

Een SSL certificaat wekt vertrouwen met als gevolg: een betere conversie. Als website of webshop eigenaar ben je verplicht persoonsgegevens te beveiligen (Wbp). Een SSL is om die reden een noodzaak. Echter brengt een SSL certificaat veel meer voordelen met zich mee. Ben je nog niet bekend met een SSL certificaat en het belang hiervan? Lees

Lees meer »

Tips om zelf je lokale vindbaarheid te vergroten

Geplaatst op: 23 september 2015 door: Martijn

Je wilt met je winkel online vindbaar zijn, mensen moeten immers op je website kunnen komen om wat te kopen of een offerte aan te vragen. Maar zou het niet mooier zijn om online vindbaar te zijn en daardoor ook nog eens het aantal bezoekers in je winkel vergroten? De kans dat bezoekers binnen een

Lees meer »

Google ‘Quality Update’

Geplaatst op: 15 juli 2015 door: Jurien

Duizenden websitebeheerders merkten in mei van dit jaar een duidelijk verschil in de wijze waarop hun website geïndexeerd werd in Google. Vele zagen namelijk een groot verschil in het aantal inkomende bezoekers, zowel negatief als positief en zagen dat bepaalde zoektermen op andere posities waren geïndexeerd als voorheen. Al snel barstte er een discussie los

Lees meer »